2560x1024 assistance
 

POMOC DROGOWA

Zadzwoń, jeżeli potrzebujesz pomocy w przypadku nagłej awarii. Wybierz poniżej markę swojego auta, by wyświetlić numer telefonu do pomocy drogowej.

Skontaktuj się z nami - służymy pomocą przez całą dobę:

Krajowy (bezpłatny):
800 61 89 89 (800 61 VW VW)

Za granicą:
+48 61 831 99 22*

Numer dedykowany samochodom ID:
+48 61 661 8943 (+48 61 661 VWID)*

* Koszt połączenia według taryfy operatora. Połączenia z zagranicy mogą być związane z opłatami za roaming.

Więcej informacji na stronie Gwarancja Mobilności Volkswagen Samochody Osobowe

Skontaktuj się z nami - służymy pomocą przez całą dobę:

Krajowy (bezpłatny):
800 61 89 89 (800 61 VW VW)

Za granicą:
+48 61 831 99 22*

Numer dedykowany samochodom ID:
+48 61 661 8943 (+48 61 661 VWID)*

* Koszt połączenia według taryfy operatora. Połączenia z zagranicy mogą być związane z opłatami za roaming.

Więcej informacji na stronie Gwarancja Mobilności Volkswagen Samochody Dostawcze

Zadzwoń jeżeli potrzebujesz pomocy:

Połączenie bezpłatne:
800 660 606

Połączenie płatne (również z zagranicy):
+48 61 831 99 00

Więcej informacji na stronie Škoda Assistance

Centrala Zgłoszeniowa SEAT Service Mobility:

Połączenie płatne:
+48 61 653 77 77

Połączenie płatne:
+48 61 831 99 99

Więcej informacji na stronie SEAT Service Mobility

Centrala Zgłoszeniowa CUPRA Service Mobility:

Połączenie płatne:
+48 61 653 72 22

Więcej informacji na stronie CUPRA Service Mobility

Centrala Zgłoszeniowa Całodobowej Pomocy Drogowej Audi:

Połączenie bezpłatne:
800 612 834

Połączenie płatne:
+48 61 831 99 44

Więcej informacji na stronie Gwarancja Mobilności Audi

INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA ZDARZENIA

  1. Przekaż operatorowi Centrali Zgłoszeniowej następujące informacje:
    • imię i nazwisko właściciela lub użytkownika pojazdu,
    • model i numer VIN pojazdu,
    • numer rejestracyjny,
    • datę pierwszej rejestracji lub ostatniego przeglądu,
    • lokalizację pojazdu,
    • krótki opis sytuacji (powód awarii, wypadku, kradzieży itp.),
    • numer telefonu kontaktowego,
    • liczbę pasażerów (w tym dzieci, zwierzęta),
    • czy pojazd ma przyczepę,
    • czy jest to pojazd hybrydowy.
  2. Postępuj zgodnie z zaleceniami przekazanymi przez Centralę Zgłoszeniową.
  3. Podejmij działania, aby zminimalizować szkody i zapewnić bezpieczeństwo w miejscu zdarzenia.
  4. Nie zlecaj wykonania działań, o które poproszono Centralę Zgłoszeniową, innym osobom, chyba że pomoc nie dotrze w ciągu dwóch godzin od zgłoszenia.
  5. Przedstaw pracownikowi pomocy drogowej ważną książeczkę serwisową lub wydruk potwierdzający prawo do świadczeń (dla pojazdów z cyfrową książką serwisową) oraz udziel mu niezbędnych pełnomocnictw.
  6. Na żądanie Centrali Zgłoszeniowej, udziel wszelkich niezbędnych wyjaśnień dotyczących zdarzenia.
720x720 assistance