POMOC DROGOWA
Zadzwoń, jeżeli potrzebujesz pomocy w przypadku nagłej awarii. Wybierz poniżej markę swojego auta, by wyświetlić numer telefonu do pomocy drogowej.
Skontaktuj się z nami - służymy pomocą przez całą dobę:
Krajowy (bezpłatny):
800 61 89 89 (800 61 VW VW)
Za granicą:
+48 61 831 99 22*
Numer dedykowany samochodom ID:
+48 61 661 8943 (+48 61 661 VWID)*
* Koszt połączenia według taryfy operatora. Połączenia z zagranicy mogą być związane z opłatami za roaming.
Więcej informacji na stronie Gwarancja Mobilności Volkswagen Samochody Osobowe
Skontaktuj się z nami - służymy pomocą przez całą dobę:
Krajowy (bezpłatny):
800 61 89 89 (800 61 VW VW)
Za granicą:
+48 61 831 99 22*
Numer dedykowany samochodom ID:
+48 61 661 8943 (+48 61 661 VWID)*
* Koszt połączenia według taryfy operatora. Połączenia z zagranicy mogą być związane z opłatami za roaming.
Więcej informacji na stronie Gwarancja Mobilności Volkswagen Samochody Dostawcze
Zadzwoń jeżeli potrzebujesz pomocy:
Połączenie bezpłatne:
800 660 606
Połączenie płatne (również z zagranicy):
+48 61 831 99 00
Więcej informacji na stronie Škoda Assistance
Centrala Zgłoszeniowa SEAT Service Mobility:
Połączenie płatne:
+48 61 653 77 77
Połączenie płatne:
+48 61 831 99 99
Więcej informacji na stronie SEAT Service Mobility
Centrala Zgłoszeniowa CUPRA Service Mobility:
Połączenie płatne:
+48 61 653 72 22
Więcej informacji na stronie CUPRA Service Mobility
Centrala Zgłoszeniowa Całodobowej Pomocy Drogowej Audi:
Połączenie bezpłatne:
800 612 834
Połączenie płatne:
+48 61 831 99 44
Więcej informacji na stronie Gwarancja Mobilności Audi
INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA ZDARZENIA
- Przekaż operatorowi Centrali Zgłoszeniowej następujące informacje:
- imię i nazwisko właściciela lub użytkownika pojazdu,
- model i numer VIN pojazdu,
- numer rejestracyjny,
- datę pierwszej rejestracji lub ostatniego przeglądu,
- lokalizację pojazdu,
- krótki opis sytuacji (powód awarii, wypadku, kradzieży itp.),
- numer telefonu kontaktowego,
- liczbę pasażerów (w tym dzieci, zwierzęta),
- czy pojazd ma przyczepę,
- czy jest to pojazd hybrydowy.
- Postępuj zgodnie z zaleceniami przekazanymi przez Centralę Zgłoszeniową.
- Podejmij działania, aby zminimalizować szkody i zapewnić bezpieczeństwo w miejscu zdarzenia.
- Nie zlecaj wykonania działań, o które poproszono Centralę Zgłoszeniową, innym osobom, chyba że pomoc nie dotrze w ciągu dwóch godzin od zgłoszenia.
- Przedstaw pracownikowi pomocy drogowej ważną książeczkę serwisową lub wydruk potwierdzający prawo do świadczeń (dla pojazdów z cyfrową książką serwisową) oraz udziel mu niezbędnych pełnomocnictw.
- Na żądanie Centrali Zgłoszeniowej, udziel wszelkich niezbędnych wyjaśnień dotyczących zdarzenia.